tuesday evening



Nu lägger jag upp en bild på min tatuering, så ser den ut och jag är jätte nöjd.
Och för er som undrar hur det kändes så kan jag säga att det gjorde ont men
inte lika ont som jag trodde att det skulle göra. Det var en blandning mellan
svidande, brännande & kittlande känslan. Värt det!

Kom precis hem efter en lång dag, ska precis göra det förbjudna; äta pizza!
Men det är jag värd nu tycker jag, haha.

Med mig hem idag fick jag min älskade baddräkt från H&M för endast 198 ;-
Vilket kap!

/M

Kommentarer
Postat av: L

vad betyder tatueringen?

2009-06-07 @ 20:36:02
Postat av: mviktoria

Det betyder "tro, hopp, kärlek" :)

2009-06-07 @ 20:39:28
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0