It's fucking friday

Sitter i skolan och försöker göra dom långa 15 minuterna korta!
Då blir det att gå ner på stan och inköpa en väska, MED DRAGKEDJA.
Är det bara jag som blir så trött på väskor utan dragkedjor eller med en
knapp där saker ramlar ut jämt och ständigt? Nu är det slut med det!
Vad är det med mig? känner sånt stort shoppingsbehov, nu får jag
ta och lugna ner mig lite.. hehe.

Efter det blir att åka till min praktikplats för att prata lite angående
sommarjobb, jag hoppas verkligen att jag får något där,
mycket eller lite? i don't care, jag tycker om att vara där.
men jag ska inte hoppas på för mycket, för det är inte säkert..

Därefter tar jag bussen till Finspång och umgås med SIRI (äntligen).
Blir att gå på marknaden och sen får vi se vad som händer.
Kanske blir det att åka hem ikväll till mor och far, men det gör mig ingenting
ifall det blir sovmys hos Siri, för det var allt för länge sen..

Nu måste jag fortsätta arbeta med min administrationsuppgift.
C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0