Dålig uppdatering!

Vilken dålig uppdatering, skärpning Mikaela!

Just nu har jag Information & layout, har precis haft prov i det och det kändes väldigt bra faktiskt
hoppas att resultatet är lika bra som det kändes om inte mer.

Dessvärre väntar 2 prov till idag, klockan 15 - 17, fy sjutton vad jobbigt!
Och just därför så missar jag min fotbollsträningen idag.... igen. :@ fan!

Eftersom att jag får vänta länge på bussen hem då så tar jag en sväng på stan med Isabel & Nivvan
vilken tur vi har att EMD & Johan Palm spelar idag i stan, nej inte alls tur faktiskt.
Helt okej "utsikt" att titta på emd boysen men Johan Palm, ingen kommentar..

Blir en låång dag idag, kommer hem klockan 19 eller 21, fyfan..

 / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0