you gotta love it

Jag har bara en sak att säga; jag älskar vädret!
Ett - är att man måste spendera en stor
del av dagen med att jobba istället för att vara ute
och sola, men no problems.

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt
hade en väldigt rolig kväll med Isabel igår, hehe
visst fanns det sina om och men på vägen hem
för att det finns människor som beter sig som
idioter.
Kom hem till Isabel vid 3 ungefär och jag skulle upp
klockan 06:30 för att jobba, men visst kom jag iväg.

Och imorgon gott folk, då är det en speciell dag.
Men det märker ni imorgon!
Självklart blir det också att ligga och steka i solen,
lyssna på musik, läsa nya skvallertidning och äta
jordgubbar - själv. Kan inte bli bättre!

See you!



/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0