we call it sunday..

Hello!

Kom hem vid 02:30 inatt så hade hoppats på en sovmorgon
eftersom att det har blivit sent hela helgen men nejnej.

Vakna vid 14 av att pappa tänder i mitt rum för att leta efter mitt arbets schema
så arg var det länge sen jag blev.
Eftersom att jag inte kunde somna om så fick jag gå upp, såg att det var fint väder
så jag och min kusin la oss ner för att sola, varade ungefär i 10 minuter sen blev det molnigt
då var det bara att ta på sig träningsoverall igen, typiskt.

Alldeles strax ska jag åka till stan, till syster, och sova där för imorgon börjar jag klockan
8 - 15, och efter det är det bara att ta sig till Vingåker och spela match.
Wish us good luck.

Notch - Nuttin no go so (clean remix)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0