Vingåker - Julita

Hej allihoppa!

Solen skiner och jag är trött, ont i huvudet och seg som jag vet inte vad.
Har dock en bra förklaring på det.

Hade match igår, börja bra men avsluta den dåligt.
Ungefär 20 min in i matchen, kan jag tänka mig, så gick jag i närkamp med
en tjej, så tappa jag balansen samtidigt som hon tryckte dit armen på mig
så jag ramla bakåt och slog huvudet i gräset.

Direkt fick jag ont i huvudet, mådde illa osv.
Men dom bar ut mig med bår till skuggan så det kändes bättre efter ett tag.
Hade till och med frågat om jag fick spela mer på matchen, för att jag vill det
men nejnej..

Men bara sådär kändes det värre och jag mådde illa och spydde, så då fick
dom ringa ambulansen, åkte in till Katrineholms sjukhus.
I ambulansen fick jag syrgas och något som höll koll på hjärtat och blodtrycket.
Inne på sjukhuset var det rätt mycket folk så jag förstod att väntan skulle bli lång
och det blev den till en viss del.
Som vi trodde så hade jag fått en rejäl hjärnskakning.

Kom hem vid tolv på natten, fick inte göra mer än att vila så sov direkt
med en kall handduk på huvudet för jag hade fruktansvärt ont i huvudet,
och det har jag fortfarande. tyvärr.
mycket intressant, kanske inte.

Tror pappa sa att vi vann med 3-1, härligt tjejer!

Ingen träning ikväll och ingen match på Torsdag, typiskt!
Inte en nöjd Mikaela, men men.

Tror det blir att se ett avsnitt av Gossip girl, jajemensan så blir det.



/ M

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh. :/ Tänker på dig pluttan! <3

2009-06-23 @ 16:01:54
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0