see you in a few days

Väldigt dålig uppdatering för min del, och sämre kommer det bli.
Kommer hem på Onsdag tidigast så tills dess blir det kanske
någon uppdatering, annars får ni vänta ;)

Nu ska jag iväg på match snart, KAIK - VIF, får verkligen hopppas
på en vinst.
Efter det ska jag till min syster och sova hos henne till Onsdag
eftersom att jag jobbar.

Gårdagen var helt okej, trevligt och roligt folk, synd bara att man fick
hålla sig nykter eftersom att det är match idag, jaja kommer fler dagar
för nu är det SOMMARLOV.
Måste säga hur mycket jag älskar att säga ordet sommarlov.
SOMMARLOV! okej, nu räcker det.

Måste packa det sista nu och sen åka.
See you in a few days.


/M

Kommentarer
Postat av: mariana DG

gaalet fin ;o

2009-06-18 @ 02:16:17
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0