knock you down

lång dag.
börjar skolan klockan 8:15 då vi fortsatte med vårat projekt och sluta klockan 16:00
klockan cirka 16:30 börja jag på Ica och jobba fram till klockan 19:30
kassajobb hela kvällen men det tycker jag är roligt, så works fine for me.

Imorgon fortsätter vi skolan med samma tider som idag, då blir det även
redovisning av vårat galleria projekt, hoppas det går bra.
Vi har slitet häcken av oss för att göra det där och sedan skapa en egen butik
nog pratat om skolan.

Imorgon blir det även Ica, ska bli roligt!

Sommarlovet står på ingång och vad passar bättre än fyllebrännboll med klassen
någon av de första dagarna? Det ser jag fram emot.

Nu ser jag fram emot att få sova, usch, så lång dag och så kort natt, haha.

Stort plus Keri Hilson feat Kanye West & Ne-yo - Knock you down
Jamie foxx feat T-pain - blame it



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0