klockren helg

I Fredags blev det att fira Ida som sagt, jättelyckad lokalfest som stumpan hade fixat.
Tack allihoppa, igen.

Hade planerat att bara vara hemma och se fotbollen men nejnej, så blev det naturligtvis inte.
Jag, Sandra, Ida, Alexandra och många fler drog på oss dans skorna och åkte till Hasselbacken
- med traktor! haha.
Väl där blev det en väldigt lyckad och trevlig kväll tillsammans med Black jack.
Som sagt, dansband.
 "inatt, inatt är det du är det jag och vi följer så lätt minsta motståndetslag mot en himmel som
har nummer 7, ingen stoppar oss nu"

Haha.

Som sagt, jag har haft en jättebra helg och jag hoppas att du också har haft det!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0