"för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten"

Vart man än vänder huvudet till så är dom alltid där.
De som påminner oss om att det är två år kvar tills man själv är i den situationen
Ja visst pratar jag om studenten!

Är det inte irriterande att alla går runt med sina studentmössor, partyklädda you name it
medans man själv önskar att man fick vara i deras situation!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, jaja vi har hört det!

Men snart är det min tur också, om 2 år, det går snabbt, absolut.
FÖR HAR JAG TAGIT STUDENTEN!

En sak är säkert, när jag har tagit studenten då ska jag njuta som aldrig förr.
Var tvungen att bli lite arg ett tag, haha. Nu kan jag fortsätta att se på tvn :)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0