been there done it

Nu vet jag verkligen vad stress är, nu vet jag verkligen hur det är att sova dåligt när man har en lång dag framför sig.
Häng med här så får ni också veta..


Börja med att jag åkte hemifrån klockan 06:35, mötte Towe i resecentrum i Norrköping klockan 07:50
då tog vi bussen upp till vp, där dagens projekt vänta.
Från klockan 08:15 - 11:30 fick vi tid att göra klart våra arbeten, låter som lång tid men tro mig it was not.
Det var allt ifrån skiss på butiken, reklamblad, kampanjplan, säljplan, kostnade you name it.

Fick ungefär 30 min på oss att förbered gruppen inför redovisningen som börja klockan 12:30
och på dom 30 min skulle man också hinna med sitt eget arbete.

Efter lunchen drog redovisningarna igång, 6 grupper, 6 arbeten plus minst två klassers egna projekt.
Inte hade vi hunnit pratat ihop men fick fixa det på den lilla tiden vi hade på oss.

Vid klockan 15:30 hade lite mer än hälften redovisat och min grupp hade då "turen" att vara sist
passa ju jättebra när jag skulle vara på ica klockan 16:30, eller inte.

Så jag bad om att flytta min grupp före den som var före oss, det gick bra det.
Klockan strax efter 16 var vi klara, då var det bara att skynda sig iväg till bussen för att åka till ica
och tur som jag har så hade bussen precis gått.

Var på ica från 16:30 - 19:30, kom hem klockan 21:00 och då var det bara att äta, duscha och fixa iordning allt.
Nu sitter jag här och äntligen kan pusta ut, denna dag har varit hemsk.
Tur att Nivvan och jag hade roligt med våran kampanjplan, haha, inte värt att nämna.

Klockan är nu 22:50 och ska upp 05:10 imorgon, så sängen väntar och det tänker jag inte låta den göra längre.
För er som tyckte detta var "intressant" varsegod, ni som inte tycker det, jag håller med er.



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0