2009-06-20, Kullen

Kullen @ Brevens bruk
- med härliga tjejer!


Detta inlägg borde förmodligen ligga före det jag skrev förut, anyway.

Började med att jag, Sandra, Elin och Julia satt hos Sandra och spela kort
och "förfesta" för att sedan bege oss till Kullen.

Väl när vi kom dit så blev vi välkomna med "tjena tjejer" så det var positiv stämning
men efter en bildfärd så krävs det också att gå på "toa", i detta fall skogen.
Vilket jag inte är ett stort fan av!

När vi kom in så var det bara att dra på dans skorna och dansa, hehe.
Mycket folk var det och därför var det svårt att röra på sig, alla knuffades
alla puttades, alla trampade, you name it. Men vi överlevde kvällen.

Vägen hem blev en riktig omväg, men efter mycket om och men så var jag hemma
och min säng har aldrig varit så skön som den var då!

Tack tjejer för en fartfylld kväll!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0