"stockholm i mitt hjärta..."

Jajmensan, visst var det vi som skulle sitta där bänkade på allsång på skansen
och sjunga till denna låt efter en hel shopping dag i Stockholm.
Men, så blev det inte. Jag & Sandra hade inte backat ur
men de andra nissarna gjorde det, typiskt. :/
Kommer flera tåg, om ungefär 4-5 veckor, det har vi allt räknat ut.
Ser fram emot det! :)
Å andra sidan, Caroline af ugglas var där, så jag kanske bara hade
irriterat sönder mig själv på henne för tro mig, hon är inte min favorit
haha.


Får njuta av denna bild istället, haha.

Följde med syster idag när hon tatuera sig, det gick väldigt bra och hon är supernöjd.
Jag passade på att ta en powernap medans hon tatuera sig, vilket var rätt pinsamt när
jag sedan vaknade. Haha!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0