here we go again

"it's all in my head"

Hello!


Kom precis hem från träningen.
Faktiskt rätt jobbig träning måste jag säga.
Sprang en "bana" med boll
stanna vid konor och gjorde sit-ups, armhävningar och "upphoppningar"
jag måste ha sett rolig ut, hehe.
Efter det blev det att springa samma "bana" och göra
en "teknikövning" med bollen vid samma konor.
Och därefter blev det att springa samma "bana" återigen
fast springa i 4 minuter och vila 2 minuter gånger 3.
Och slutligen Match! Hehe, där fick ni allt i minst detalj, enjoy!

Nu blir det att duscha, äta och sen upp till Sandra och mysa framför filmer.
Det behövs om man säger så.

Imorgon fyller Bala 20 år och vi hoppas på en födelsedagsfest för honom
får se hur det blir med den saken!

Jag måste ha dragit det roligaste skämtet i bilen hem för Sandra och Lina, haha!
(Vi prata om att plocka svamp, fråga mig inte varför?)

Jag:
Jag skulle inte ens veta vilka svampar jag plockar i skogen om jag gjorde det.
Sandra: Hehe ne dom ser ju inte likadana ut på burk som i verkligheten.
Jag: Jag kunde lika gärna ha plockat fotsvamp! Hahaha..
Jag vet, jag har dålig humor men tro fan att Sandra tyckte det var roligt!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0